Äventyr

Igår (torsdag) hade jag en hemsk eftermiddag. Klockan 18:00 var jag på väg till akuten. Vårdguiden sa att jag kunde ha en blödning i hjärnan sen jag slog i huvudet. Om jag blev rädd. Efter en lång väntetid så fick jag äntligen komma in. Trodde jag, fast nej jag har blivit fel placerad och får inte bli undersökt eftersom jag inte är 18 så då får jag gå till lätt akuten för att bli undersök där. Dom gjorde några nervkontroller men allt såg bra ut. Felet var mina bihåler sen min förkylning och för att inte ha huvudvärk så ska såg ta till Max åtta Alvedon om dagen.

Skönt att det inte var något allvarligt men det är sjukt äckligt att ha sån sjuk huvudvärk.


Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0