Dålig uppdatering

Har inte kunnat gå in på blogg.se på mobilen. Har varit något fel, jätteskumt! Men nu är jag här och har haft en otroligt dålig Skolvecka då jag varit extremt trött. Men helgen där emot har varit toppen. I fredags var jag och myste hemma hos mormor med familj och kusiner. Var supertrevligt!
I lördags var jag på fridays och käkade med Elin och Venus. Jättegott och jäklar vad mätt jag blev. Kom hem efter elva och somnade vid halv tolv.
Idag (söndag) började jag morgonen med att spela match kl. 11:00 mot högdalen. Vinst med 3-2 så det var skönt. Gjorde två mål så jag är nöjd med min insats!
Nu ska jag duscha och fixa mig inför ikväll då jag ska ut och käka med pojkvännen. Ett halv år idag ❤


Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0