Onsdag

Idag var en bra dag trots mitt mående. Sen en vecka tillbaks slog jag i huvudet och känner fortfarande utav det. Får huvudvärk inprincip varje dag och när jag böjer mig ner känns det som huvudet ska trilla av. Jättehemskt att känna så faktiskt! Och det är inte det ända, min förkylning är ännu inte riktigt bra..

Men förutom det så har jag idag skrivit två prov. Pluggade inte till något utav dom eftersom det ena var ett nationellt prov och det andra glömde jag bort men trots det så tror jag att jag lyckades bra. Det nationella provet vågar jag inte säga hur det gick. Bra hoppas jag!

Dagens eftermiddag kommer spenderas i sängen åt plugg och O.C.


Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0