Vi två hör hemma i ett rum med inga andra

Helvetes veckor framför mig. Har så extremt mycket plugg så tror jag smäller av. Kommer inte ha en lugn stund på två veckor.. Och jag har så lätt för att stressa upp mig. Vilket jag redan har gjort. Igår mådde jag så dåligt hela dagen så jag låg och sov ända fram till träningen. Orkade därför inte uppdatera.

Idag hade jag sovmorgon vilket var skönt och behövdes. Därför hade jag bara två lektioner. Lunchade med massa sköningar och fikade i Sollentuna med mysiga tjejer. Efter det träffade jag för första gången min älskling. Det var mysigt, han åkte på träning alldeles nyss så vi sågs inte så länge men varje minut är underbar.
Nu ska jag lägga ifrån mig mobilen och plugga hela kvällen. Ser inte fram emot det men jag måste.. Hoppas ni har ett lugnare pluggliv en jag. Kram


Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0