Vilken underbar helg

Fredagen spenderades med pojkvännen lika så lördag förmiddag. Vi åkte iväg tidigt för att shoppa i barkaby outlet. Åh vilka kap jag gjort ack så nöjd jag är. Efter att ha varit med min prins åkte jag för att träffa S. Fick äntligen träffa hennes pojkvän. Trevligt! Lånade även ett par high heels inför kvällens partaj.

Lördagens kväll spenderades tillsammans med bra folk för att fira våran vän Sean som fyller 18 idag. Åh vad kul det var. Men givetvis har även en bra kväll ett fel också och det hade denna. Men det är löst nu.

Idag titta min prins förbi en snabbis. Mys! Vi satt ute i solen lite. Skynda dig sommaren! Nu håller jag på att plugga men är jättetrött så vill typ inte. Men måste sätta matteprovet imorgon. Kram


Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0