Lill-lördag +

Hej! Gick i skolan idag mellan 8:20-12:30 var hemma strax efter 13. Stannade på vägen och köpte godis, naturgodis och redbul. Ångrar att jag köpte godiset för de var skit äckligt. Kom hem iallafall och kikade på julkalendern som för övrigt är superbra! Sen blev de även lite ppl. Mysigt mysigt. Var även duktig och pluggade. 

Halv fem åkte jag och mamma till optikern och gjorde en synundersökning. Min syn har förändrats på ett märkligt sätt. Ena ögat har förbättrat synen och de andra ögat hade försämrat synen, jättekonstigt. Men men nu är linser fixade, skönt. Blev även lite julklappsshoppning till mig själv av mamma haha. 
Ska duscha nu. Kram 
- Bild på mitt hjärta 

Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0