Long. Time. No. See.

Hej! 
Var en vecka sen sist och de är dåligt gjort utav mig men denna vecka har inte varit så rolig för mig då jag blev magsjuk i söndags och inte gick till skolan förrän i onsdags. Så har inte direkt haft något roligt att berätta om. Nu känner jag även att jag håller på att bli väldigt förkyld.. Vilket är jättejobbigt men men. 

Tänkte berätta kortfattat om min helg i fredags var jag och Mattias hemma hos Stina på chillkrök där massa härligt folk också var. De vart jättelyckat och roligt. Var hemma runt två tiden? 
I lördags tog jag det lugnt på förmiddagen och sen runt 17-18 tiden åkte jag till pojkvännen och var barnvakt. Var supermysigt! Var hemma vid tolv tiden. 

Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0