Min julafton +

Har haft en alldeles lagom jul och lagom sägs ju vara bäst så ja min jul var bäst. Åt jullunch med familj och några av mina kusiner. Blev sällskapsspel, fika, Kalle med mera tillsammans med dem. 
När de gick blev de present öppning med familjen och mormor. Är jättenöjd över mina klappar.

Klockan åtta var de VS fashion show 2013 och jävlar vad grymt. Tycker dock de var lite sämre än de tidigare men men. Perfekta är dom! Skulle också vilja va en modell.. Dream on 

Under programmet kom älskling och vi bytte julklappar med varandra, myste, spelade spel och bara pratade. Är så himla glad över de jag fick (AAAH) 
Men nu är ögonen och kroppen trötta. Godnatt <3 God jul 




Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0