Vilken dag!

Ska berätta kort om vad jag gjort idag: runt ett promenerade jag till min pojke. Var ganska skönt att gå, definitivt något jag borde göra oftare. (De är inte speciellt långt heller) jag spelade FIFA mot jouhannes. Vi åt frukost/lunch haha.  Sen tog vi ytterligare en promenad till centrum och kollade lite där sen kollade vi på andreus fotbollsmatch, dock förlorade han.. Sen promenerade vi hem i kalla luften. Vi avslutade vår dag tillsammans framför tvn. 
När jag kom hem var jag ensam i en kort stund sen kom Natalie till mig och vi snackade bara. De var så skönt och mysigt!! 

Nu är jag trött så nu säger jag godnatt.
Kram 
- vill mysa med denna just nu.. Komsi 

Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0