28/2 one last goodbye

Idag har vi tagit ett sista farväl till morfar. Du kommer leva med mig i mitt minne och jag vet att du tittar ner på mig från himlen. Du var så omtänksam mot alla människor spelar ingen roll om du kände dom eller ej. Du var ALLTID en bra människa. Du var envis, gav aldrig upp på något du påbörjat. Du har ställt upp så många gånger för mig och mina syskon särskilt när vi var yngre. Jag minns och alla minnen med dig gör så jag fortfarande kan le. Jag älskar dig, för mig är du inte borta. Du kommer alltid vara min morfar. Ska spridda vidare hur du var till mina barn. Jag ska få dom och förstå hur fin du va. Du är min förebild och jag ska ta efter dina kunskaper kring världen och din duktiga idrottsförmåga. Jag ska göra dig stolt, jag lovar morfar ❤❤❤


Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0