Hello sunday

Vaknade strax innan tio tillsammans med Sabrina (hon sov över) vi gick upp direkt och gjorde frukost sen åkte hon direkt. Nu har jag varit ensam i lite mer en än timme.

Har ägnat min tid åt att skriva. Skriva är något jag älskar att göra. Så himla roligt, något som mer är roligt är att planer. Jag gillar att ha koll på vad som ska ske framöver så nu har jag planerat några veckor framför mig vad som kommer hända.
Nu ska jag börja fixa mig och plocka bort lite tvätt. Efter det blir det ett litet rumppass och sedan plugg plugg plugg. Har massor att göra. Var även tänkt att familjen skulle åka till farmor och farfar men stackars farfar har blivit sjuk så det blir inte av. Krya på dig farfar <3
Ni får ha det så bra så hörs vi.
+ min dagbok, vi kommer jättebra överens hihi!


Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0