Idag är jag som lyckligast

Har haft en toppen dag bortsett från en grej men annars har allt varit perfekt. Började dagen med en vandring. Vi hade friluftsdag i skolan och då gick vi i två timmar. Sen blev det korvgrillning!
Följde med älskling och mina favorit grabbar till Sollentuna C för att luncha. Mysigt!

Fick med mig min pojkvän hem och så låg vi bara i sängen och myste och prata. Bästa bästa du!
Vid fem åkte jag och Frida till Täby C och shoppade lite grejer hihi sen vid åtta då det stängde reste vi hem. Men tyvärr var nyckeln inte i jackficken så vi fick fortsätta med vårat lilla äventyr till mormor. Där stannade vi i en timme och sen åkte vi hem och kom in. Skönt!

Är väldigt trött så nu ska jag släcka lampan. Längtar till imorgon ❤
Pusspuss


Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0