När vändningen kommer

Spenderade bara kvällen hemma igår framför melodifestivalen. Pinsamma program..
Idag startade jag dagen med match mot midsommarkransen. Vi vann med 5-1 och tydligen gjorde jag mål men tror det var både Frida, Matilda och jag som gjorde det tillsammans då alla stog och vifta med klubborna framför mål.

Vid 15:00 åkte jag till farmor och farfar där jag även träffade mina fina kusiner. Kom hem alldeles nyss och nu sitter jag i soffan och kollar på gohst wispher. Tycker den serien är jättebra. Har dock inte följt den utan bara kollat på den lite då och då på tv.
Väntar på att min älskling ska komma. Han spelar match i Märsta just nu! Ska pussa på honom hur mycket som helst eftersom vi ska vara utan varandra i en vecka...


Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0