Onsdag!

Hej! Idag var det en lugn skoldag, första lektionen hade jag ingen lärare och andra idrott och sist spanska sen åkte jag direkt hem. Sen vid halv tre träffade jag älskling och han följde med mig till tandläkaren, snäll! Hade inga hål utan borstade mina tänder jättebra. Så det var kul att höra :) duktig tjej! Efter det åkte vi hem till älskii och där pluggade vi, myste och åt. Nu är jag hemma och ska fortsätta plugga spanska hela kvällen slutkursprov imorgon och på fredag. Hur ska detta gå? Innan jag pluggar ska jag träna rumpan ordentligt och efter det dusch. Klockan halv nio ska jag kolla på Argentina-Sverige i hopp om att se älskling. Puss
+ bjuder på en mindre vacker bild på mig. #fulatider#justnu


Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0