Sunday

Hej!
Igår åkte jag och min älskling in till stan och tanken var att vi skulle shoppa men alla affärer stängde när vi kom dit. *pin* så vi gick på bio och såg skräckisen Texas chainsaw 3D den var väldigt läskig hihi. Satt och mosa min pojkväns arm och han mosa mitt lår, hihi! Efter bion gick vi och käkade på ett ställe där jag alltid åt med min familj när jag var lite mindre och de hade verkligen blivit dåligt. Så vi slängde några sedlar i sjön. Älsklingen följde med mig hem efter så låg vi och myste i någon timme sen åkte han hem!

Idag söndag: vaknade tidigt utav mig själv, inte vanligt alls! Klockan kvart i elva hade jag samling och kvart i tolv började matchen. Min fina satt på läktaren! Gick helt ok för mig, en balja i allafall. Lagets insats hmm vi kan så jävla mycket bättre. Vi lär bli straffade med massa fys imorgon, FYY. Har precis pluggat lite och nu när mamma kommer hem ska vi bädda rent min säng mys!! Innan de ska jag kolla banken. Vi hörs puss
+tänker på dig Morfis ❤❤


Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0