Be strong and you will fix this

Hej! Träffade min mormor och morfar vid fyra tiden och var där till sju. Var helt underbart att se dom. Speciellt morfar, min krigare.

Kom hem med en portion sushi. Varit sugen på det i flera dagar så äntligen fick jag det. Till efterrätt blev det friterad banan och glass. En utav de godare efterrätterna! Kvällen spenderades inte åt att städa utan jag satt vid datorn och spela Sims. Det är typ världens bästa spel för du glömmer den verkliga världen och lever bara tillsammans med dina Simsgubbar och tro mig det är underbart när du mår dåligt.

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa en tjejtidning sen sova! Ska städa rummet och spela match imorgon. Har en rolig kväll att se fram emot som jag längtar lite till <3


Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0