Bra avslut på veckan

Mitt i allt plugg hör älsklingen av sig och säger att jag ska komma så jag kasar iväg böckerna och flyger till honom. Typ. Stackarn har gjort illa handleden så måste ta hand om min prins extra mycket dom kommande veckorna. Idag gjorde jag en smörgås till honom. Det gilla han! Var så underbart att få vara med honom och äntligen kunna pussa på honom. Fick ju inte det förra gången.. Älskar dig!

Imorgon ska jag göra en jätteläskig sak med skolan.. Nämligen hoppa isvak och jag är så himla rädd. Har packat med mig helt stört mycket kläder att hoppa i så nu är jag osäker på om jag kommer lyckas ta mig upp.. Det värsta är att det är första lektionen också 08:20 usch. Jag mår dåligt. Tror jag tar och sover på detta! Godnatt


Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0