Bra torsdag!

Dagen har gått åt till att gå ut med min hund. Var ute och gick i en timme. Vi gick 5 km. Mycket bra! Imorgon ska jag gå ut och gå igen men inte lika långt.

Vid två tiden kom min älskling över. Vi myste (utan att pussas) det var riktigt tråkigt och väldigt svårt att inte pussa på underbaringen! Blev en hel del skratt. Tyvärr försvann han rätt tidigt och nu kommer vi inte ses på hela helgen. Kommer sakna honom..

Till middag blev det goda våfflor och tomatsoppa. Stämningen vid matbordet var helt stört flummig. Jag älskar min familj! Kommer få träningsvärk i magen efter allt skatta både från dom men också från Mattias. Bästa ni!

Har degat på rummet hur länge som helst och tror jag ska hoppa i duschen sen lägga mig i sängen och kolla på film. Imorgon MÅSTE jag plugga. Hela helgen också! Skärpning nu sofie. Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag har. Kram!


Kommentarer
Postat av: K

Hej vad heter appen? ;) din blogg e skit bra

2013-01-18 @ 22:57:32
Postat av: Sofie Åstrand

Runkeeper :) tack!

2013-02-08 @ 23:54:32
URL: http://ssofieaalice.blogg.se

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0