Dåliga tider

Hej! Både torsdag och fredag har varit två skitdagar. Har det lite tufft just nu och det tar på ens humör och beteende som fan. Dem enda man vill vara med är sin familj och släkt! Vi tar hand om varandra så klarar vi denna motgång, de vet jag.

Nu ska jag sova eftersom jag har skola imorgon.. Eller vet ej om man kan kalla det för skola eftersom jag har turen och bara har en halv timmes lektion sen slutar jag. Skönt! Ska stanna i Sollentuna C innan jag åker hem och tröstshoppa ett linne jag kollat in ett tag. Fick en underbar semesterersättning från då jag sommarjobba. Välbehövligt ska ni veta. Imorgon har jag en fullt planerad dag så sömn skulle behövas. Släcker lampan nu. Kram


Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0