Godmorgon lördag

Gick upp hyfsat tidigt idag de vill säga vid halv tio. Gick ner åt en god frukost som innehöll yoghurt ned frukt i, en macka med parma skinka och sedan ett glad juice till de och ett glas chai havredryck som jag blev besviken på. Inte alls god. Var jättesmaklös.. Men den kanske smakar bättre kall vi får se.

Idag ser dagen väldigt trist ut har massa plugg att ta itu med så det ska jag göra. Får se om jag lunchar med tjejerna. Alla har ju gått och blivit sjuka och den ena är värre än den andra så vi får se om det blir av eller ej. Hoppas det blir av! Vill träffa mina tjejer..

Nu ska jag springa och fixa mig men innan jag gör de ska jag hjälpa mamma med en sak. Vi hörs senare kram


Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0