Hemma kväll

Har myst hemma hela dagen/kvällen. Middagen åt vi tillsammans med älskade mormor.. Jag beundrar din starkhet <3 sen åkte jag och storhandla med mamma alltid lika kul för jag frågar om så många grejer "mamma kan jag få en sånär"
Vi kom hem i lagom tid till gladiatorerna så jag satt och myste med naturgodis, ostbågar och läsk. Åt även en grapefrukt. Gott!

Har precis avslutat ett långt och djupt samtal med bästavän. Alltid lika skönt! Love you bestie! Förhoppningsvis så ses vi imorgon. Var trots allt över en vecka sen.
Nu ska jag kila iväg till badrummet och göra mig redo för läggdags. Ska upp i tid imorgon så jag hinner plugga innan vi tjejer lunchar. Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0