Jag måste samla mod!

Hej! Nu är snart onsdagen slut, favorit veckodagen. Varför det är det ska jag berätta för er om två veckor. Spännande va? ;)
Hur mår jag då? Jag mår sådär. Ibland är det bra och ibland är det dåligt. Och ni kommer förstå mig snart varför det är på det viset.

Vad har jag gjort idag då? Fick en underbar sovmorgon till 10:25 då första lektionen var. Sov jättelänge eftersom jag fick skjuts till skolan. Första lektionen var idrott och det var lacross. Så himla roligt!! Vi ska köra det på fredag igen, Wei. Sen hade jag bara spanska och sen skulle jag egentligen slutat om det inte vore för att jag hade np på resurstiden. Vågar inte säga hur det gick.. Ämnet var engelska och de är svårt. Men håller tummarna som bara den för ett bättre betyg än E.

Efter skolan hände inte särskilt mycket. Älskling kom över för jag bad honom göra det. Behövde lite tröst! Tack för det . Sen tog vi en pw ner till sats (han skulle gymma) så gick jag hem sen i rask takt. Kvällen har jag spenderat och plugg och nu börjar jag strax bli klar och då ska jag skynda mig till sängen och sova. Hoppas ni haft en bra onsdag! Puss och kram


Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0