Min måndag

Kan faktiskt inte säga att denna måndag varit trist precis som den alltid annars är. Det har dels med isvaken och göra men också för att min sista lektion blev inställd så jag slutade 15 istället för 16. Så mamma kom och hämta mig så skjutsa hon mig till älsklingen som var hemma idag pga han hade ont. Vi myste och umgicks med hans familj. Sen gick vi även till sanda och köpte en varsin kycklingsallad. Smarrigt! Tack igen älskling.

Avslutad dagen med ett tufft träningspass. Har ingen kondition kvar och bollhanteringen är inte den bästa. Surt att det är så.. Nu har jag precis ätit wok som min kära mor gjort mums. Nu ska jag skynda mig till duschen! Godnatt


Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0