Skön känsla efter bra träningspass

Har tränat riktigt bra idag så är jävligt nöjd och glad över min egna insats. Körde först tre olika rumpövningar:
1:a övning körde jag 20x2
2:a övningen körde jag 22x2
3:e övningen körde jag 20
Det riktigt sved i mina skinkor, men det är ju så det ska va. Vill verkligen kunna se resultat! Skulle vara superkul.

Klockan kvart i åtta hade jag innebandy träning och istället för att springa ute körde jag uppvärmning inne. Hoppade hopprep ett bra tag och sen körde jag styrka med fokus på mage. Efter det körde jag ett 1,5 träningspass på plan. Och idag för första gången kändes det jävligt bra. Åh blir så glad när det går bra på innebandyträningarna och när man får beröm av tränarna känns det ännu bättre. Nu kommer jag sova gott!
Natti.


Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0