Skriver om min fredag

Hejhej!
Igår (fredag) hade jag endast en lektion i skolan som jag verkligen ångrade att jag gick på.. Men men fick reda på att min engelska var inställd när jag kom till skolan. Eftersom jag började så pass sent han jag spendera några timmar åt shopping med min syster. Fick med mig en fin tröja hem. Visar er senare!

Kvällen spenderades i häggvik på min underbara pojkvän och Jonas fest. Var lite struligt i början pga att polisen var där osv osv.. Men sen löste det sig och jag hade en sjukt lyckad kväll. Roligaste lokalfesten jag varit på! Var hemma vid två tiden och då däckad jag dirr. Sov dock väldigt väldigt dåligt!

Idag (lördag) ställde jag klockan så jag var hos mormor och morfars nya lägenhet vid elva tiden så hjälpte jag till med att inreda och göra det hemtrevligt där. Vi var klara vid sex tiden. Och kvällen spenderar jag med min pojkvän. Vi har precis ätit donken och nu ska vi kolla på film. Puss


Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0