Underbara dag!

Nu var hela lördagen avslutat och vi är redan en halvtimme inne på söndagen. Min dag har i allafall varit helt underbart bra. Lunchade med Sabrina och Elin på bullens för första gången. Var riktigt mysigt! Har verkligen underskattat de fiket.. Dit ska jag lugnt gå igen.

Vid halv fem åkte jag och mamma för att hämta upp Frida så åkte vi till Vallentuna där vi hade match. (Jag spela inte utan jag tittade) gissa om det var jobbigt. Är så spelsugen så jag tror jag dör. Dock förlorade vi så det var surt. Säsongens första och sista förlust!
När matchen var slut kom vi hem till en mysig middag som pappa och Fredrik lagat. Blev en väldigt känslosam middag som innehöll både skratt och tårar. Bästa familj!
Under tiden vi satt vid middagsbordet fick jag ett överraskande samtal från älskling! Blev jätteglad, inte hört hans röst sen i torsdags. Saknar honom, så jobbigt att veta att han är så långt bort från mig. Buhuhu! Och vi ska inte ses förns om en vecka. Jag tror jag smäller av.. Tur att vi går i samma skola ändå!

Nu ska jag gå upp och lägga mig och imorgon hörni då lovar jag att plugga! Annars får ni straffa mig hur hårt ni vill.
Kram och godnatt!


Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0