Vilken helg

Ni anar inte vilken underbar helg jag har haft! Bäst bäst bäst. I söndags spelade jag min första innebandy match på evigheter och känslan att kliva ut på plan var helt otrolig. Dock gick det som de gick för mig men det är förståeligt . Ett mål i allafall, vi vann dessutom med 7-3 kanske det blev? Minns inte höhö. Nu är det bara lägga fokus på nästa match som är mot Sundbyberg go girls! Efter min match åkte jag till min älskling och åt lunch och myste. Där ifrån åkte jag direkt till kista för att träffa mina änglar Vendela och Venus! Vi åt middag och sen kollade vi på filmen EGO den var helt okej-bra. Handlingen var ganska uppenbar! Men snygg var huvudpersonen.
Efter bion åkte vi hem till Venus där vi tre skulle sova. Vi snackade bara en massa och åt en jättegod efterrätt.

Idag måndag
Vaknade jag upp hos Venus och vi gjorde amerikanska pannkakor till frukost. Mums! Efter det fixade ja och Vendela oss för att ta buss tåg hem! Eller jag åkte aldrig hem, åkte och träffade min pojkvän hos honom. Vi hade supermysigt. Planerade lite inför alla hjärtans dag vilket jag tror kommer bli bra. Längtar lite! Sen åt vi middag, frukter och ännu ett till mål. Riktiga fetknoppar men så äre.
Har precis kommit ut från en välbehövlig dusch och nu ska jag förbereda


Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0