6 juni

Sveriges dag - national dagen spenderades med en massa solning. Var ute i flera timmar, hade glömt bort hur stark solen faktiskt kan vara i Sverige. Resultatet = bränd som tusan. Har dock inte solat baksidan så det blir att göra imorgon om vädret tillåter det.

16:00 satt jag på läktaren och hejade på min älskling som spelade p17 match. Dom vann, wihoo! Efter matchen cyklade jag till min morbror där mina kusiner från mammas sida var. Vi firade nämligen min morbrors födelsedag. Grattis grattis!

På kvällen träffade jag Sabrina och vi gick från henne och mig, långt! Två stopp på vägen då jag bytte om och en "fika" paus. Var supermysigt, vi lyckades även gå vilse? Vet ej hur haha.
+ Hur sommrigt?


Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0