Min helg

Fredag: firade Anton som fyllde 18 år tillsammans med min pojkvän + bekanta från skolan. Var riktigt kul och lyckat, mycket folk.
Lördag: följde med min pojke till Jakobsberg för att träffa hans mormor + andra släktingar till honom. Var supermysigt och trevligt. På kvällen firade vi Elin med middag och efterrätt vilket var supermysigt. Hann även träffa min älskling i tio korta minuter då han var på fest bredvid mig.
Söndag: åkte till Täby C för shopping med mamma och Frida. Därefter kollade jag på Mattias match som slutade 2-2 och efter det var vi hos honom. Halv sex åkte jag hem och åt middag och efter det skjutsade Frida mig till Ica för att köpa med mig godsaker till han och mig som vi åt framför safe haven. Dom som inte sett den borde verkligen se den.. NU
Kom precis hem för övrigt.
+ Här ser ni helgen i bilder..


Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0