Onsdagen den 12 juni

Hej. Min dag har varit helt kanon, tog det lugnt på förmiddag och promenerade med lucky. På eftermiddagen kom Vendela och vi hade supermysigt. Vi köpte glass och lite godis så satt vi och åt nere vid vattnet och pratade om roliga saker som hänt oss i livet. Tycker verkligen om dig tjejen ❤

Vid kvart över sex var jag på min sista fysträning i ängsjö. Avslutade med lätt jogg tillsammans med Matilda. Sen lite fys.. Efter träningen gick jag och Matilda ner till vattnet och tog vårt första dopp. Var faktiskt ganska roligt och härligt. Var inte så farligt kallt mer skönt.

Efter träningen åkte jag hem till älsklingen min och han tog med mig ut på picknick. Helt underbar <3 vi satt på berget i flera timmar. Tog sista bussen hem sen. Nu ska jag läsa bloggar och sedan sova. Godnatt


Kommentarer
Postat av: Vendela

Tycker VERKLIGEN om dig med!! <3 du är bäst

2013-06-13 @ 22:43:01

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0