Underbara måndag

Trodde aldrig jag skulle kunna säga att en dag som måndag är underbar. Sajk! Men jag tror vi alla förstår varför den är underbar, jo hihi jag har sommarlov.

Klockan två var jag hemma hos Bella och vi hade det jättekul. Vi gjorde massa knäppa saker som bara hon och jag kan göra.
Klockan åtta hade jag åkt från Märsta till Sollentuna för att träffa min fina vän Vendela som lämnar mig på onsdag. Blir så sorgsen så fort jag säger hejdå. Usch! Depression. Hoppas du får det bra hjärtat. Hon och jag satt i allafall på badberget och pratade. Bäst!

Var hemma elva och nu är klockan mycket så ska somna. Godnatt!
Bilderna: Bella är glad på Willys. Bellas underbara kaka hon gjorde till mig. Mina naglar som Bella gjorde sommarfina. Vendela och jag på badberget.


Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0