Mitt lilla hjärta sover så sött

Följde med mamma till veterinären klockan 11:00. Stackars lucky skulle operera bort sin tandsten. Han fick två sprutor och det gjorde ont i mig när jag såg hand panik. Stackaren! Han var sövd i en timme och när han var klar kom jag och mamma och hämta honom. Han är fortfarande helt trött sen sprutan och operationen. Stackarn har inte ätit något på hela dagen, han har bara sovit och sovit och sovit.

Jag däremot har förutom de varit med
Mamma och mormor till kyrkogården och kollat lite. Sen åkte vi till mio och djuraffären. Efter vi lämnat mormor köpte jag och mamma med oss sushi hem som vi precis ätit upp. Till efterrätt blir det glass maränger och strössel. Mums!


Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0