Träningspass fyra

God kväll.. Natt?
Hur som helst så har dagen varit lika bra som vädret var. Dock var inte mina kläder valde efter vädret dum som man är. Svetten rann från hjässan till svanken. Gick i skolan från 09:30-14:50 inte ens det slutade tidigare från sista lektionen! Lyx, snart är lovet här!!

Klockan 18:30 sprang vi 9,3 igen för andra gången och tror jag fick en liknande tid som förra gången också men är nöjd! Trots mitt håll och min sovande fot hjälpte musiken och envisheten mig runt varvet.

Nu säger jag godnatt så jag är redo för det big test tomorrow.. Matte nationella.
Panik! Alla snälla önskar mig lycka till.
Måste få godkänt, ni anar inte pressen..
HJÄLP


Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0