Valborg och en röd dag

I tisdags (Valborg och kungens födelsedag) grattis i efterskott kungen. Valborg ägnades två timmar i skolan och några timmar i Uppsala. Måste säga att Uppsala inte alls var kul, jättebesviken. Kvällen spenderades med mina två favoriter V och V. Sov över hos Vendela, det var jättemysigt. Alla vi tre somnade framför filmen upp vid ett. Hur söta? Haha.

Idag: vaknade upp hyfsat tidigt och tog bussen redan 10:50 från V in till stan. Åkte dit för glass ätande med min prins. Så gick vi en promenad i staden längst vattnet. Så mysigt! Sen tog vi tåget hem till M och fixade lite grejer. Sen åkte han på träning och jag hem. Efter hans träning kom han över på middag och efterrätt. Han åkte hem efter åtta och jag har inte gjort något speciellt alls sen dess. Nu ska jag läsa några sidor och sen sova. Godnatt och tack för två underbara dagar.


Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0