Vart tog jag vägen?

Ja det kan man ju undra.. Men här är jag i allafall. Tror ni redan vet vad ni kommer gissa på att jag gjort, tränat givetvis. Nu har det gått tre veckor och tro mig jag har märkt resultat både fysiskt och konditionsmässigt. Så glad och inte missat än ända fysträning. Riktigt proud över mig själv!
Nu är det bara två veckor kvar sen börjar egenträningen.

I onsdags hann jag även träffa min pojkvän för mys och prat!
Idag torsdag började jag skolan 12:10 så åkte inte hemifrån för ens 11:16 underbart. Fick riktigt trevligt sällskap också. Hade bara en och en halv lektion under dagen + en fet hål timme som spenderades med älsklingen vid edsviken. Så fint där!
Nu ska jag sova börjar tidigt imorgon och har hål igen imorgon. Jobbigt
Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon. Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0