Berg och dal-bana

Hej! 
Har haft en kort skoldag eftersom de var z-em. Hade bara en lektion och de var mediaproduktion vilket är roligt. Efter skolan tillbringade jag hela fem timmar tillsammans med Vendela. Vi åt lunch, prata, hon hade utvecklingssamtal, sen gick vi och kolla i affärer. 

Var hemma kvart över fem och nu är jag helt slut. Mitt humör är verkligen en berg och dal-bana. Jag har varit jätteglad hela dagen och nu är jag helt förstörd. De är som om en depressionvåg dränker mig med depressiontankar. (Bli inte orolig mamma) nu känner jag att mitt huvud är tungt och jag vill bara krypa ner under täcket och sova.. Men jag har träning. Vill inte gå.. Så omotiverad så trött.. 

Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0