Dystert väder leder till dystra miner

Hallå! 
Hade en kort skoldag som alltid på onsdagar. Kollade på film i två timmar. Lyssnade på redovisningar i en halvtimme. Åt lunch hade 50 minuters spanska. Efter skolan träffade jag Venus och Vendela, bästisar. Vi fikade och pratade i många timmar. Underbart! 

Fikade för första gången på cafe Stockholm i Sollentuna. Deras mat/fika verkar vara superbra, bra pris också. Deras vanilj latte dock.. Usch :( 
Wayens klår den med hästlängder. 
Kollade även i en affär innan jag åkte hem och blev givetvis kär i en klänning. Jobbigt de där.. Får se om jag köper den imorgon eller ej. 
Nu ska jag ta det lugnt en stund och göra en läxa innan jag sover. Kram 



Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0