FREDAG OCH HÖSTLOV

Äntligen är fredagen är här och mitt efterlängtade höstlov är här. Med mycket oseriös stämning i skolan fanns ingen studiemotivation. Halloween i min skola är roligaste dagen i skolan. Nästa år ska jag banne mig klä ut mig. I år fick de räcka med en spindel på kinden hihi. 

Efter skolan spelade jag bowling med axel och några randoms. Superkul! Sen såg jag att min prins hade idrott så kollade på honom så tog vi sällskap hem. Har inte träffat honom på över en vecka :( längtar ihjäl mig och måste göra de ända fram till söndag. Jobbigt! 
Nog om det, idag tillbringar jag kvällen hos Bella och vi ska mysa mysa mysa. Tacos och idol står på schemat, kan inte bli en bättre start på lovet. 
Måste kila nu, ska ta bussen om 13 min! Puss 



Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0