"Visa upp sig"

Åh vilken bra dag jag haft idag, vaknade klockan 9 och gick upp och åt en enkel frukost. Sen fixade jag mig lätt inte alls mycket. Vid 10-11 kom min farmor och farfar plus kusiner till oss och de gick ut med lucky. Småtjejerna ville de så gärna. Vid 11 åkte vi allihopa och min lillebror till Max för att äta lunch. Var supermysigt och gott. Max slår allt om jag själv får bestämma. 

Halv ett hämtade pappa upp mig och vi åkte till skanstull där jag hade distriktslagsträning, första omgången. Kändes helt okej, är ganska nöjd över min presentation men de vet man aldrig om dem är. Konkurrens är dock väldigt svår så vi får se om jag går vidare eller ej. Men som tur är har jag ett försök på mig imorgon att "visa upp" mig. 

Kvällen ägnades åt att vara med min prins. Han gör mig lycklig ❤ 
~ två alldeles för oseriösa bilder hihi



Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0