Godmorgon

Igår var en bra dag, åkte till Sollentuna C på dagen med Sabrina för lite shopping dock ska jag lämna tillbaks de jag köpt då den inte passade. Plus att jag hittat en annan sak att ha på mig som jag ska köpa istället. 

När jag kom hem tog jag en lång promenad och väntade in min älskling som kom vid åtta. Vi kollade på idol och bara myste. Han sov även över idag. Tyvärr var han tvungen att dra på match tidigt men glad att jag fick sovsällskap. Mysigt. 

Nu ligger jag i sängen och bara myser. Ska fortsätta med de en stund sen ska jag sätta fart och städa och plugga. Klockan tre har jag samling inför match i Vallentuna. Tagg! Kram 
- Gårdagens frukost 



Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0