Helgen

Hoppsan glömde bort bloggen än en gång.. Inte meningen alls.
Spenderade iallafall min lördag och söndag åt att spela totalt 3 matcher varav 2 vinster och 1 förlust men vi hade turen att gå vidare ändå, vi får möta samma lag som vi förlora mot. T A G G A!

Efter matchen i lördags övningskörde jag för första gången i mitt liv bil och det gick överförväntningar. Visst blev de motorstopp och hopp ett antal gånger men de hör till :) nu är det bara köra så ofta jag kan så sitter de lagom till 18 års dagen. På lördag kväll träffade jag Sabrina vilket var jättemysigt!

Söndags, två innebandy matcher plus lunch med lag kompisarna. Hann träffa min pojke på kvällen sen, mys!


Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0