Fokuserat på mig själv

En väldigt ouppdaterad blogg under påsken och lovet men har lagt fokus på mig och mitt liv. Tagit vara på dagarna väldigt bra. Jobbat, varit med kompisar och pojkvännen, med mera. 

Men nu ska jag försöka komma igång med bloggen igen.. Hehe. 
Skolan har börjat igen och det tycker man lite si sådär om men det positiva är att det inte alls är många dagar kvar och varje vecka nu innehåller nästan en ledig dag. Underbart! 
Vädret är helt fantastiskt också.. Får en att orka lite mera. 

Just nu har jag hål timme och endast en lektion kvar, skönt. Efter skolan ska jag jobba 5 h 30 min. Tufft men lär gå bra. Sjukt sugen på donken till middag hihi. Tackar jobbet för det. 
Vi hörs! 

Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0