KÖRKORT

Hej! 
Idag (imorse) tog jag körkort. Woho, lite pga alla körlektioner och plugg bloggen lagts lite på sida. Men nu har jag äntligen fått mitt körkort och de känns så bra.. Men man är väldigt försiktig och rädd i trafiken.. Hehe har bara haft det en dag så släpper nog efter några månader. 

Klarade teorin på första men tyvärr inte uppkörning. Tur som jag hade fick jag en ny tid bara fyra dagar senare och idag klarade jag det. 
Fick en fråga tidigare om vilken körskola jag kört med och jag har kört med ellstroms trafikskola i Upplands Väsby. Tog en intensivkurs på 2 veckor där jag fick 20 körlektioner, teori och uppkörningstid med i paket. Även böcker. Är supernöjd med den hjälp jag fått och hur mycket jag lärt mig. 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hejsan! Jag har följt din blogg väldigt länge nu, och det var länge sedan du lade ut bilder eller skrev något om Mattias, Hur går det mellan er? :)

Hoppas du kommer långt med bloggandet!!

2014-08-19 @ 00:51:13
Postat av: Anonym

Hej! :) undrar om du och din kille Mattias gjort slut? Ni var ju så söta tsm :(

2014-08-22 @ 23:03:28

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0