Gameday

Dagen till ära fick bestå av en sjukt viktig innebandymatch som jag offrade jobbet för... Vilket jag i och för sig alltid gör ;) de var gameday away mot duvbo. Ett lag som är ganska bra i mina ögon men som dock spelar sjukt fult. Hade en sjukt bra känsla inför matchen och var på så jäkla bra humör. Kändes skapligt i kroppen under uppvärmningen. 

Matchen startade i ett sjukt högt tempo som varade hela matchen vilket fick det att kännas sjukt stressigt och spelet blev lite Hawaii. Men vi lyckades spela på bra ändå och göra hela 6 mål. Jag gjorde ett av målen. Duvbo lyckades bara göra 1. Så blev en skön seger med en ganska bra diff. Nästa gång spöar vi sköndal på hemmaplan ;) 

Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0