Axellångt hår +

Jag måste klippa mig.. Mitt hår är helt kaos och de finns inge värre när går bara hänger med ingen volym och ser jävligt ovårdat ut. Trots mitt hat till sådant hår så slutar de alltid med att mitt egna är så. 
Som tjej ska man klippa sig var tredje månad. Haha gör jag de? Nej. Jag klipper mig en gång om året, katastrof! 

Nu är det iallafall dags att klippa sig och jag är jättesugen på att klippa av hela håret. Typ.. Men jag är osäker på om jag kommer passa med axelkort hår. Som liten hade jag de men de är inte samma sak som nu. Man ser så himla mycket mognare ut och jag vet inte om de är jag? Långt hår är jäkligt snyggt och jag vet att jag kommer spara ut till de igen sen ändå så kanske värt att pröva? 
+ inspiration 



Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0