1 Januari 2014

Hej mina käraste läsare! 
Min nyårsafton firade jag hemma. Kändes hur konstigt som helst men ändå sjukt skönt. Tycker inte om nyår.. Visst de är sjukt kul att festa men tycker verkligen inte om när de går överstyr och människor nästan är medvetslösa på grund av alkohol. Så jag blev hemma i år men helt ärligt de var bara skönt. Kommande nyår hoppas jag att jag är bortrest på. 
Jag invigde året med världens bästa bredvid mig hela natten. Finns inge bättre. Vi skålade även lite senare och sköt några raketer vi med. 

Idag har jag haft en mysig dag fram till halv fem med min prins. Sedan åkte jag och familjen till mormor och åt middag där. Mysigt! Är kär i hennes lägenhet. Älskar att vara där för att de är så fint och hemtrevligt. Jag trivs verkligen där. 

Avslutar dagen med lite dagbokskrivande om nyårslöften, med mera. Nu ska jag kolla klart på en film sedan sova. Godnatt 

Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0