Friday, I hate you

Hej! 
Skoldagen har flutit på bra, inget speciellt hände precis som alla andra dagar. Efter skolan åkte jag i väg på ärenden som gick jättebra, är stolt över mitt framförande om man kan kalla de så men nej... just nu känns de som jag har hur otur som helst och att de aldrig kommer släppa. Blir jätteledsen.. Men men never give up! 

Åkte och storhandlade med mamma och pappa, de är mysigt och roligt. Längtar tills jag kommer behöva handla själv. Annars var jag bara hemma förutom att de blev lite pulka åkning på kvällskvisten. Åh vad kul de va! 
Nu säger jag god natt. Hoppas ni har en fartfylld kväll mina vänner! Kram 
+ pulka outfit "vägra frysa" 



Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0