Mitt år. 2013

Tänkte ta upp de största händelserna som hände år 2013 som för övrigt var ett bra jäkla år. 

I januari hände en hemsk sak som gjorde att året började mindre bra. Min underbara morfar gick bort.. Och de är helt ofattbart att han inte finns även fast de gått ett år. Saknar och älskar honom! 


Mitt lag och jag vart seriesegrare och vann serien med endast en förlust varav resten vinster. Ren lycka! 


Firade min födelsedag med mina närmsta vänner. De var sjukt kul!! Hade en underbar födelsedag. 


Min syster tog studenten!! 


Tog mitt första dopp i Mälaren efter sista mil träningspasset med laget. 



Hade mysiga kvällar på berget med min pojkvän! 


Firade midsommar i Mariefred med familj och släkt som alltid! Mysigt 


Åkte till Turkiet med familjen och mormor i två veckor! Var jättehärligt! 




Åkte två dager efter till Turkiet med min pojkvän och hans familj/släkt! Var sjukt fint och underbart. En oförglömlig resa! 



Firade ett år med min prins! 


Gick på passengers konsert med älskling! Sjukt bra 



Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0