TGIF

Hej 
Vilken dag, haft en superbra dag med ett inköp av en bikini från VS (bild kommer senare) och en redovisning då rösten min spökade till och hela klassen brast ut i skratt, haha jag med faktiskt. Men de var bara bjuda på de och återgå till redovisningen igen. Sånt där tycker jag faktiskt inte är pinsamt, de är något jag skrattar åt ja med och tar de med en klackspark. 
   Blev hämtad av pappa för att komma hem snabbare då jag börjar jobba om 35 minuter. Kommer bli jätteroligt, ska sitta barnvakt hela kvällen. Imorgon är de tidigt jobb på hotellet och lika så på söndag. Cash is king så att säga. Slänger in ett inlägg efter morgondagens arbetspass. 
Kram 
+ såhär flummig känner jag mig hihi 

Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0