För varma sommardagar

Hej. Blev ingen uppdatering igår ber om ursäkt. På dagen minns jag inte vad jag gjorde.. Förmodligen ingenting eftersom jag inte minns. Men på kvällen hade vi middagsmys hemma hos Felicia. Vi lagade en god sallad som vi åt och sen bara massa prat. En underbar sommarkväll och ett bra avslut med sin syster innan hon åkte till Göteborg. 

Idag har jag varit hela dagen på en badplats tillsammans med världens bästa Venus. Vi åt sallad, solade och badade. Och givetvis mycket tjejsnack! Nu är både hon och jag tomater men vad gör det när dagen var underbar. 
Nu funderar jag på att gå ut på en promenad innan jag kollar på sagan om ringen 2. Puss 


Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0